Centrala telefonică şi instalaţia KNX

Una din cele mai simple şi mai benefice integrări este aceea a sistemului de telefonie cu sistemul KNX. Acest lucru a devenit posibil odată cu eforturile depuse de producătorul german AGFEO.

Banner AGFEOAGFEO oferă o gamă completă de centrale telefonice care pot fi integrate în sistemele KNX. Cum funcţionează această integrare?

Pe de o parte, prin definirea de obiecte KNX, utilizatorul poate acţionând asupra terminalului telefonic să determine o comandă în sistemul KNX. Reciproc, sistemul KNX poate să alarmeze utilizatorul sunând la terminalul telefonic şi afişând un mesaj pe ecranul acestuia.

O funcţie interesantă este aceea de a suna utilizatorul pe telefonul mobil la apariţia unor evenimente critice precum inundaţie, îngheţ, pericol de incendiu, alarmă de intruziune, etc.

Centralele AGFEO se pot conecta la orice fel de linii telefonice sau chiar la servicii VoIP.

Toate centralele AGFEO sunt livrate cu software CTI de bază gratuit, beneficiarii putând folosi şi terminalele PC pe post de terminale telefonice. Terminalele AGFEO oferă stilul şi eleganţa potrivite pentru orice birou modern.

Telefon sistem AGFEO. Este disponibil şi în variantele negru şi argintiu

Telefon sistem AGFEO. Este disponibil şi în variantele negru şi argintiu

În plus AGFEO oferă o gamă de produse pentru controlul accesului precum şi o gamă de produse pentru securitate. Toate aceste extensii se conectează şi sunt administrate de centrala telefonică.

În mod evident, toate produsele AGFEO funcţionează şi în lipsa unei instalaţii KNX. Recomandăm totuşi alegerea unui model care să permită ulterior această integrare.

Toate funcţiile de automatizare KNX pot fi controlate şi prin telefon

Toate funcţiile de automatizare KNX pot fi controlate şi prin telefon

Tags: ,

Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Bifa GDPR este necesară

*

Sunt de acord

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Recommended Articles